Trenujący pyta ASM o sposób zakomunikowania cyklu/planu treningowego dla Zespołu i konkretnych osób. Trenujący upewnia się, że ASM odpowiednio wcześnie zaprosił PH, poinformował go o celu treningowym i oczekiwanych zachowaniach
0
1
2
3
4
ASM na początku treningu uzgodnił z PH cel wolumenowy (wolumen total oraz woluemen marek premium) i cel jakościowy (np. wprowadzenie NPD, cele związane z jakością i wielkością ekspozycji) oraz priorytety na dzień
0
1
2
3
4
ASM przedstawił PH zasady wspólnej pracy, odpowiedzialności, aspekty logistyczne treningu, ewentualne swoje wsparcie i pomoc Trenowanemu
0
1
2
3
4
ASM przedstawił i wyjaśnił PH cel treningowy, zadbał o demonstrację, opisując oczekiwane zachowania i zrozumienie trenowanego obszaru
0
1
2
3
4
ASM udzielił odpowiedzi na ewentualne pytania, wątpliwości, sugestie Trenowanego
0
1
2
3
4
Przed wizytami ASM ustalał z Trenowanym ambitne i realne cele biznesowe (cele wolumenowe i jakościowe) - (co?) oparte na analizie i wnioskach z raportu DEPP
0
1
2
3
4
ASM omawiał przed wizytami z Trenowanym sposoby/alternatywy i pomysły na realizację celów (jak i dlaczego?), np.. Rekonesans, wywiad z personelem, sprawdzenie rotacji, wizyta na magazynie, znalezienie atrakcyjnych lokalizacji oraz argumentacji
0
1
2
3
4
ASM w trakcie wizyt notował kluczowe spostrzeżenia, sytuacje związane z pracą Trenowanego w aspektach realizacji celów treningowego oraz biznesowego, nie ingerował i nie wtrącał się w wizyty na PSD
0
1
2
3
4
ASM po wizytach pyta o poziom realizacji celu biznesowego i treningowego, ustala z Trenowanym powody realizacji/braku realizacji celów
0
1
2
3
4
ASM udzielał każdorazowo po zakończonych wizytach konkretnej informacji zwrotnej Trenowanemu dotyczącej celów: biznesowego i treningowego, podczas feedbacku ASM korzystał ze swoich notatek,
0
1
2
3
4
Feedback każdorazowo był precyzyjmy i odnosił się tylko do zakontraktowanych zachowań Trenowanego
0
1
2
3
4
ASM przypomina przed kolejnymi wizytami jakich oczekujemy zachowań wspierających realizację celu treningowego
0
1
2
3
4
ASM na koniec treningu podsumowuje poziom nabytych umiejętności i swobodę w stosowaniu oczekiwanych zachowań oraz zachęca Trenowanego do stosowania tych zachowań podczas codziennej pracy
0
1
2
3
4
ASM podsumowuje realizację celów biznesowych, wiąże te fakty z poziomem nabytych/posiadanych umiejętności Trenowanego
0
1
2
3
4
ASM ustala orientacyjny/przybliżony termin kolejnego treningu, uzupełnia arkusz treningowy, komentarze do trenowanych zachowań z zaleceniem ich doskonalenia podczas codziennej pracy, wysyła arkusz do Trenowanego